Na rynku jest dostępnych wiele metod reklamy, dla przykładu , które można zamówić w pracowni poligraficznej i naklejać je na różne rzeczy. Jakie inne poligraficzne produkty mogą pomóc w marketingu?
Barwy CMYK
CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe1 lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK
Nowoczesny papier
Papier elektroniczny czy kiedykolwiek zastąpi ten tradycyjny? Jest całkiem duża szansa, że tak!
E-papier to stosunkowo nowy i mało znany wynalazek i póki co służy raczej jako gadżet. Jednak posiada sporo możliwości, a jego dalszy rozwój może przynieść naprawdę sporą redukcję zapotrzebowania na papier analogowy.
Taki papier ma jak najbardziej przypominać ten tradycyjny- gabaryty, giętkość. Głównie przewiduje się zastosowanie dla e-papieru w prasie. Zamiast chodzić codziennie do sklepu po egzemplarz gazety będzie można wykupić abonament i obejrzeć najnowsze wiadomości na naszym e-papierze. Z konceptu przypomina to tablet, jednak ma posiadać ograniczoną funkcjonalność, a bateria w zamyśle będzie starczała na dłużej.
Co to jest naklejka?
Chyba każdy wie co to jest naklejka i jak wygląda, jednak obecnie nalepki produkuje się w tak różnych kształtach oraz z różnych materiałów, więc czasami ciężko nawet poznać czy jest to naklejka.
Warto jednak odpowiedzieć sobie an pytanie czym cechuje się naklejka i co w ogóle można za naklejkę uznać. Cóż pierwszą i oczywistą sprawą jest to, że naklejka musi się do czegoś kleić, więc musi posiadać już nałożony klej. Produkt, który nie ma kleju nałożonego w drukarni jest bardziej etykietą, ale to też zależy. Co do typów i rodzajów naklejek to już kwestia na osobny akapit.